Welcome to the rileys

Okej, hinner uppdatera en gång till innan jag somnar framför datorn, är hur trött som helst. Jag skulle bara vilja tipsa om en film som heter "Welcome to the Rileys" som hade premiär i Sverige idag. Tycker verkligen om den filmen. Anledningen till att jag såg filmen är för att Kristen spelar en av huvudrollerna. Hon är fantastisk :) Orkar inte berätta så mycket om vad filmen handlar om utan lägger bara upp trailern och hoppas att ni fattar ändå. Kristen spelar iallafall en 16 årig prostituerad tjej som bor ensam i New Orleans. Doug ser henne på en strippklubb när han är på affärsresa i New Orleans och bestämmer sig för att hjälpa henne. Hon påminner honom om hans dotter som dog för åtta år sen. Jättefin film :)


Kommentarer
Postat av: catta

den verkar riktigt bra :)

2011-01-26 @ 16:32:26
URL: http://alwayscatta.blogg.se/
Postat av: ~ Alina Philosophia ~

sv: Jo, jag och min kompis Ash har gjort en video där hon frågar vad olika saker är på tyska. Men den blev inte så bra, funderar på att låta läsare ge förslag på vad jag kan översätta/säga på tyska eller om jag kanske bara ska babbla på och sen sätta undertext på det. Ska nog ha en omröstning. :3

2011-02-11 @ 21:23:01
URL: http://aphilosophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0