Kort håår, typ. Och jag gillar inte snö :(

Tjenatjena :D I Måndags kom jag hem från Florida efter en ca 12 timmar lång flygresa. Var väldigt trött, men på grund av tidsskilldnaden som är sex timmar somnade jag inte förrän väldigt långt in på natten, och hade alltså väldigt svårt att gå upp nästa dag, första skoldagen = ingen sovmorgon -.-
Florida var iaf bästbästbäst, bästa resan jag varit på :) Älskar allt med Florida, solen, människorna (så himla positiva & hjälpsamma), språket (sjukt skönt att alla faktisk snackar amerikanska så att de fattar vad man säger), affärerna, restaurangerna, priserna (billigare än sverige iaf) och såklart Sea world, så himla fina showerna var :)
Jag har inte hunnit lägga in några bilder alls på datorn, så allt sånt plus mer detaljer om resan kommer senare i veckan. Nu lägger jag in en bild på mitt hår istället, eftersom jag inte gjort det efter jag klippte mig. Orkade inte ta med riktiga kameran, så fick bli en ful webcam-bild istället, får duga sålänge.
Hejdå sötisar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0