Florida - Inlägg 1

Kommer lägga upp några inlägg med bilder från resan nu. Kändes smartare att göra flera inlägg istället för att göra ett långt. Jag börjar med lite bilder från hotellen osv. Jag tog typ inga bilder på hotellområdet i Orlando, men det var iaf väldigt stort med en massa byggnader med lägenheter. Jag och syrran hade ett rum och föräldrarna ett. Sen fanns det två badrum, vardagsrum och ett stort jävla kök (som inte användes särskillt mycket). Hotellrummet var verkligen onödigt stort med tre feta tv:apparater och telefoner som ringde så ofta att vi fick dra ur kontakterna ^.^
Hotellet på Sanibel var typ motsatsen, väldigt litet. Men det låg på en strand som var en av USAs bästa snäckstränder, vilket gjorde detta hotell t.o.m dyrare än det i Orlando, fast det var tre gånger så litet, haha. Jag hittade iaf jättemånga fina snäckor på den stranden och det var sol nästan hela tiden. Nu kommer lite bilder :D

Flygresan tog ca. 12 timmar med mellanlandning i Tyskland. Jag var glad när det såg ut såhär på kartan på flyget, inte långt kvaar :D


Mitt & Wilmas sovrum i Orlando (innan städaren varit där, haha)


Hotellet i Orlando


Vi åt på en jätterolig och konstig restaurang på Sanibel som hette Island cow. Det var typ kor överallt, asså inte riktiga kor, men prydnadskor, tavlor på kor, bilder på kor, ja ni fattar. Dessutom hade de 300 rätter att välja mellan, det tog ett tag att läsa igenom den menyn...


Hotellet på ön Sanibel



Blev en aning förvånad när den här körde förbi på vägen. Haha, sjukt söt!

Fler bilder i nästa inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0