Varm sås :(

Såå, nu har jag duschat! Innan idag gjorde jag en tabbe :( Jag hade värmt en biff och potatiskroketter tillsammans med nån sås i mikron. I där fanns också en massa äckliga grönsaker som jag ville ta bort. Så när jag tagit ut maten ur mikron ställde jag den på diskbänken och öppnade soptunnan som var precis under. När jag precis skulle börja ta bort grönsakerna från tallriken råkar jag välta den så att hela tallriken vänds upp och ner rakt ner i soptunnan, plus en stor del av golvet. Inte nog med det så hade jag dessutom min hand under, så när tallriken välte fick jag en massa brännhet sås över hela handen. Det gjorde så ont att jag skrek rakt ut och satte panikslaget handen under kallvattnet. Jag stod där och höll den under vattnet i typ en minut, sen direkt när jag stängde av vattnet gjorde det skitont igen. Det kändes som att det brann i hela handen och jag trodde inte att jag skulle kunna rida eller någonting. Var så besviken över min mat också som låg i soptunnan, haha :( Det har iaf slutat göra ont i handen nu och det är jag glad för :) Nu sitter jag här och äter nötter och kollar disney på tv ♥ Ha en jättebra lördagskväll fina läsare :)
Här kommer tre bilder till från igår:



Kommentarer
Postat av: älvaa

hhHAHAHAHAH XD

2010-09-12 @ 12:23:01
Postat av: fanny

skratta inte! gjorde faktiskt ont ju :(

fast nu sitter jag här och skrattar lite åt när du snubblade över coca colan, hähähäh c:

2010-09-12 @ 12:27:31
URL: http://rainbowalien.blogg.se/
Postat av: johan

sv: åhhh, mina favvisar är de jag la ut :D

jag var på den i globen, och dog lite :D



gullig header förresten :>

2010-09-12 @ 14:36:08
URL: http://xbananahamok.blogg.se/
Postat av: catta

haha ;p

2010-09-12 @ 14:59:56
URL: http://alwayscatta.blogg.se/
Postat av: Freja

Veckan blogg är nu avslutad gå in och se om just du vann:D

2010-09-12 @ 16:46:54
URL: http://frejsiiiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0