Vaandring!

Var på vandring med klassen idag :) Tycker dock inte det borde kallas vandring, vi gick inte speciellt långt. Först tog jag bussen halv nio till skolan, sen gick vi och när vi kom fram var vi ungefär två minuter från mitt hus, haha. Kändes inte så lönt precis, men jag fattar varför de valde det stället. Typ tre meter till havet, nybyggt vindskydd och stor eldplats :) Vi hade jättemysigt, gjorde lite lekar och tävlingar, grillade, åt godis och jag hittade en jättefin flugsvamp :D Jag älskar svampar, inte att äta då, det är äckligt, men dom är så söta :love: Vår mentorsgrupp vann en tävling men kom typ sist på de två andra :( Men det var bara för att de andra fuskade! Annars hade vi vunnit alla :cool:

Snyft, känner mig förkyld :( Frös massor när jag väntade på bussen igår till träningen, vill inte bli förkyld! En annan sak som är dålig är att Pistachia, världens bästa godisaffär, ligger jättenära friskis&svettis, alltså går ju jag dit efter varje träning och köper godis! Känns lönt att träna då ju, haha.
En till sak som är dålig (när jag nu ändå håller på), är att de satte både Alice, Sassa och Elin i samma grupp på idol igår. Inte smart att sätta alla bra i en grupp när bara en av dem gick vidare! Hoppas verkligen att juryn tar tillbaka både sassa och elin. Elins stil är så heeftig att jag nästan dör, hon är lik Bill Kaulitz också, vilket är ett plus :D
Slänger upp lite bilder från dagen nu, ha det bästigast fina läsare ♥

Jag och älva som... Näh, jag vet inte riktigt vad vi gör. Coola är vi iaf som vanligt!

Emma och Louise:

Sys och Frida:

Äppeljuice med korv:

Jag ger min flugsvamp näring:

Kommentarer
Postat av: älvaa

hahahha, och johans mentorsgrupp vann.. som vanligt xD (y)



vi övar "kung fu" på första bilden juee! :O min fina korv ^^ haha, älskar sista bilden xD fanny är koncentrerad.. ;)

2010-10-07 @ 15:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0