Jag är suuper sugen på banan! :o ♥

Så var det måndag igen! Varför går alltid helgerna så fort? Idag hade vi bild i skolan, snackade om olika färger, det gillas :D Sen snackade vi sex :3 Tycker nästan, men bara nästan lite synd om Hillevi som redan har haft s&s en gång i sin gamla skola. Hon får sitta där och lyssna på allting en gång till, haha. Dock är det bra för mig, för då sitter ju jag bredvid värsta sexexperten! Hon kan lära mig aallt. Haha nääh, nu bytar vi ämne.

Imorgon börjar idol :D :D :D Har längtat så sjuukt länge på att det skulle börja igen! Varje år jag har kollat på idol så är det alltid en av deltagarna som jag blir helt fast vid. Först var det Amanda Jenssen, bara för att hon har en sjukt cool stil, röst och snackar skånska (y) Sen kom Johan Palm, hahah ♥ Var helt crazy i honom. Kunde knappt snacka om något annat än honom och åkte till malmö och göteorg för att se honom live när han släppt skiva. Sen kom Nicklas, vilket aldrig var lika galet eftersom han aldrig släppte någon skiva, och då var det lite svårare att hålla intresset uppe lixom. Han åkte ut väldigt tidigt också, så det kanske beror på det. Kommer iaf ihåg att jag röstade som en galning på honom, grät när han åkte ut och tyckte att juryn hade helt fel. Tycker fortfarande om att lyssna på låtarna han sjöng i idol, det är något med hans röst som jag älskar sjukt mycket, och jag läser fortfarande hans blogg ibland.
MEN SOM NI ALLA VET SÅ LIGGER TOKIO HOTEL ALLTID ETT STEG HÖGRE UPP PÅ MIN LISTA.

Herregud vad jag är bra på att börja snacka om annat! Ha det nice så ses vi senare ♥ Här kommer en bild på "rainbow clothes of today", tightsen ser röda ut men är egentligen rosa. Vet inte riktigt varför det blev så c:

Kommentarer
Postat av: Moa Murderess - Scene Core Blogg

hello kitty :D

2010-09-07 @ 11:28:09
URL: http://epicfaiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0