Crisby & the Carrot! :D

Nu är jag hemma från stallet :) Rider där en gång i veckan och idag red jag för första gången på heela sommaren. Dagens ridning var: Rolig :D Mitt "ridhumör" går väldigt mycket upp och ner, vissa dagar tycker jag det är hur kul som helst och vissa dagar vill jag bara där ifrån. Jag har ridit i snart åtta år nu, och intresset har svalnat genom åren. Men idag var det som sagt kul, beror nog bara på att jag fick världens crispigaste häst Crisby! Han är min förebild, ska gifta mig med honom när jag blir stor, åhåhåh.

Nu stack pappa precis iväg för att köpa pizza, nomnomnom...
Ha det best du som är snel hest! ♥ Bloggar mer imorgon. Här kommer en helt onödig film när finaste tönten får en morot ♥


Kommentarer
Postat av: Jezzi

sv: Åh tack så jättemycket! Tror inte du ens kan ana hur glad jag blir! :D

Kram Jezzi.

2010-09-05 @ 01:17:37
URL: http://hofosho.se
Postat av: Freja

ANmäl dig till veckan blogg på min blogg nu:))

2010-09-05 @ 20:45:00
URL: http://frejsiiiing.blogg.se/
Postat av: älvaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hahahaha ;D får jag vara med på ert bröllopp ? :O



riktigt bra film asså ;o

2010-09-12 @ 12:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0