äppelkräm.

Gjorde äppelkräm på hemkunskapen idag, mumsmums. Sen höll jag mitt engelskatal. Man skulle berätta om en sak som betyder mycket för en. Jag tog med min ipod touch ofc :D Blev ganska mycket tokio hotel i det talet, men kan inte hjälpa det. Inte mitt fel att dom är bäst och underbarast :( Sen hade vi matteprov, tror det gick skit. Eller jag vet inte, kändes så när jag gjorde det iaf. Igår var det skoljoggen, sprang 6 km *överstolt*. Mobbas inte, för mig är det megatufft! Speciellt när jag och Karro blev omsprugna av förskolebarn. Fast dom sprang faktiskt bara 2 km, så vi är fortfarande störst, bäst vackrast! Vad snackar jag om? Asså inte för att det jag sa nyss inte är sant. Vi är ju faktiskt störst på skolan, vi är världens bästa klass, och vackrast, ja det behöver vi ju inte ens diskutera. Men det var inte det jag skulle snacka om! Och nu har jag till och med lyckats glömma vad jag egentligen skulle säga. Säkert nåt superviktigt, precis som allt annat jag skrivit i detta inlägget.

ÄÄH, nu ska jag se idol! Fan, en halvtimme kvar. Kände att det var en bra undanflykt för att sluta skriva! Men tänker sätta mig vid tv:n redan nu och stirra ut den tills den sätter igång idol tidigare. Kommer funka. Skulle tränat idag men emma har skoskav. Funderar på att skicka ett "krya på dig" kort till hennes fot, kommer nog uppskattas. Här kommer bild på rainbow clothes of today. Inte för att det var speciellt mycket rainbow idag, men kan ju inte ändra namnet nu liksom. Då skulle alla bli jäätteförvirrade (typ jag). Håret är "uppsatt" i en totte på ena sidan och ingen kajal, vackert ♥ Hejdå!


Kommentarer
Postat av: johan

sv: hihi tackar, ja jag gillar den med :)

2010-09-24 @ 20:25:05
URL: http://xbananahamok.blogg.se/
Postat av: johan

sv: ja, de var väldigt små :( finns ju i tshirt

modell på ths hemsida, men de är så dyra :(

2010-09-24 @ 20:25:49
URL: http://xbananahamok.blogg.se/
Postat av: Moa Murderess - Scene Core Blogg

sv: tack så mycke ^^ fast jag hatar det D:

2010-09-25 @ 20:20:05
URL: http://epicfaiil.blogg.se/
Postat av: mimmi

härlig blogg! :D

2010-09-26 @ 02:55:17
URL: http://enballerina.blogg.se/
Postat av: Moa Murderess - Scene Core Blogg

sv: ja precis xD hahaha bara dom/den personen inte skriver för mycke skit :O

2010-09-26 @ 23:23:53
URL: http://epicfaiil.blogg.se/
Postat av: älvaa

haha, jag har ju alltid sagt att du inte kan jogga xD

hahahahaha, gillar idén med idol (y) funkade det? ;)

2010-10-07 @ 15:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0