Reeeegn! ♥

Nu har jag precis varit ute med vovven. Jag gick nere vid stranden och det det var så dimmigt och grått att man inte såg danmark. Det var så tyst ute också så om jag pratade normalhögt så hördes det på flera meters avstånd. Inte speciellt kul när vovven då rymmer så att jag blir tvungen att skrika så högt att det hörs genom halva byn.

Nu sitter jag iaf här inne och det regnar och åskar lite utanför. Sitter här och skriver på min tokio hotel fanfic som finns uppe på tokiohotelfans.se. För er som inte vet vad det är så sök på fanfiction på wikipedia. Har redan förklarat det en gång på mig gamla blogg och orkar inte göra det igen. Jag kan ju då passa på att tacka alla fina små människor som läser och kommenterar min fic varje gång, ni är bäst ♥ Vill också tacka alla som kommenterar och läser mig blogg, besöksstatistiken stiger för varje dag och det är superkul :D
Neeh, nu ska jag göra nåt annat! Vet inte vad dock. Lägger upp et roligt klipp från youtube iaf :) Denna kanalen är min favoritkanal på youtube när det gäller tokio hotel parodier. De har en maassa avsnitt som heter "Toms diary" och de är så sjuukt roliga! I detta avsnittet ska Tom och Gustav spela alfapet! Älskar "Gustavs" ansiktsuttryck, haha. Hejdå ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna & Sandra

Usch det lät inget kul, Snyggt linne i headern!

2010-09-13 @ 08:43:41
URL: http://hheartshapedglasses.blogg.se/
Postat av: becca

Hej jag unfrar om du skulle kunna skicka mig länken till Youtube klippet? Kan tyvärr intr se den :( tack ha en bra kväll.

2014-01-04 @ 19:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0