SMURF!

Nu har jag precis hoppat ur duschen och sitter här i fiina blå joggingbyxor och blått linne, ser ut som en smurf!
Ska iaf ta bussen om typ en timme och träffa några kompisar, kommer bli awesome :) Tråkigt väder att stå och vänta på bussen bara :( Typ stormigt och regnigt ute, men det får jag väl överleva! Idag hade vi jogging i skolan, sprang bara fyra kilometer och ändå kändes det som om jag skulle dö efteråt. Haha, älskar min kondition! Sen hade vi prov i sex & samlevnad. Hade inte läst på så mycket eftersom det bara var ett g-prov, men det var faktiskt svårare än vad jag hade trott. Hoppas det gick någorlunda iaf ;) Nu ska jag skriva lite på min fanfic och sen knallar jag iväg till busshållplatsen, ses senare ♥


Kommentarer
Postat av: Moa Murderess - Scene Core Blogg

sv: jo precis, det är ju lixom samma sak (:

2010-09-17 @ 19:21:55
URL: http://epicfaiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0