Slappdag :)

Det blev en lyckad kväll med kompisarna igår :) Kollade idol och käkade massa godis, spelade massa roliga spel och jag förlorade arga leken :( Sen satt vi bara och snackade och var allmänt flummiga. Tack för kvällen ♥
Idag har jag bara slappat, kollat på tv och pluggat lite till debatterna vi ska ha i skolan på måndag. Kommer gå skit för mig, orkar verkligen inte koncentrera mig på detta och tycker det är allmänt tråkigt. Aja, sitter här och äter ännu mer godis nu och lyssnar på musiik. Jag är förresten med och tävlar om ett par converse på Viras blogg :) Om ni går in här: www.kandylandy.se här så kan ni också vara med och tävla! Hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: catta

hahah, det är jag också ;p

2010-09-19 @ 12:09:12
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0