MUUUU!

Hann aldrig blogga igår, vi har massa läxor :( Jag och Emma var iaf och tränade igår (känns ovant att säga det). Det var mycket jobbigare denna gången än förra och det kändes nice! Vi valde ju bas förra gången och denna gången tog vi medel, så det kör vi på nästa gång också :) Tror vi åker in imorgon också om vi orkar. Direkt efter träningen igår sprang vi till affären och jag köpte glass, ähähä. Klarar faktiskt inte av att både träna OCH vara nyttig, det är bara för mycket!
Gaah, jag pallar inte alla statusmeddelande på facebook om fotbollsmatchen ikväll! Careface liksom -.-
Aja, nu sitter jag här och tränar glosor. Går inte framåt, försökt lära mig samma ord i typ 10 minuter nu, haha. Idol börjar ju om typ 4 minuter hihih :D Mååste sluta nu, detta blev ett kort inlägg :( Pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0