muminkakor ♥

Idag är det den 20:e september! Och vet ni vad det betyder...?? Inte ett jävla skit! Eller, det kanske det gör egentligen, någon kanske fyller år eller så har det hänt nåt jäättekul! Vad vet jag? För mig har det inte gjort det iaf. Vi hade debatter i skolan idag, men eftersom en tjej i det partiet vi ska möta var sjuk, så ska vi ha vår debatt imorgon istället. Är dödligt nervös, har typ inga argument :( För övrigt har dagen varit väldigt tråkig, tråkig skoldag och när jag kom hem satte jag mig och pluggade. Dock hade min syrra gjort chokladkakor formade som mumintroll, då blev jag glad :D

Sen blev jag sur igen när jag hade ringt och snackat med en på h&m och hon sa att de inte hade th-tröjan -.- Igår ringde jag till väla och frågade om de hade kvar någon tokio hotel tröja i normal storlek. Av någon anledning så har de gjort tröjorna i barnstorlekar (idiotiskt). Iaf så sa hon att de hade en kvar till 10-åringar, hon frågade vilken storlek jag brukade ha och sa att den kanske skulle passa. Så jag sa åt henne att lägga undan den och sen åkte jag in till väla för att prova den. DEN VAR SÅ SJUKT FUCKING FIN MED SÅ JÄVLA LITEN! Fick nästan lust att köpa den bara för att hänga upp på väggen eftersom den var alldeles för liten. Men det kändes ganska onödigt :(
Sen idag så ringde jag till ett annat h&m och de hade inte heller någon, samma sak var det när jag och emma var i stan och frågade där också, blöö.

NÄÄH, nu slutar vi deppa! Det började nyss regna ute, mysigt :D Älskar när det regnar på kvällarna, när man slipper vara ute i det :)
Jag hade nästan glömt denna snubben, hur lyckas jag? Han är min idol ju ♥ Bara för att jag vill reta Offepoffe lite också ähähäh :D DE E NAJSSSS!

Kommentarer
Postat av: älvaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

älskar denna filmen xD

2010-10-07 @ 16:07:10
Postat av: älvaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

älskar denna filmen xD

2010-10-07 @ 16:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0