Joggelijoggelijogging!

Hade mycket att göra igår, så hann aldrig blogga. När jag kom hem från skolan hann jag bara byta om och sen åkte jag direkt till konfa-återträffen. Som de flesta vet så var jag på konfaläger på sommarlovet, något av det roligaste jag gjort. Och igår hade vi en liten återträff :) Emma hade klippt ihop en film från lägret som vi kollade på, det blev mycket skratt, haha. Hade typ ont i hela ansiktet efter allt skrattande när jag kom hem. Vi var där i flera timmar, så när jag kom hem fick jag nästan gå och lägga mig direkt. Hann knappt träna någonting till svenskaprovet som var idag, så var typ asnervös haha.

Men det var ett lätt prov och jag tror det gick rätt bra :) Idag hade vi även jogging som "träning" till skoljoggen som är nästa vecka tror jag. Jag och Karro sprang såklart vilse, inget oväntat direkt. Så vi sprang en liten egen väg och lyckades i alla fall komma i mål :D Jag tog aldrig någon "rainbow clothes of today" bild igår, men jag tog en på mina skor på rasten där man ser lite av tightsen, haha. Det får duga! Hejdå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0