GRATTIS GUSTAV SCHÄFER :D ♥

IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTA TRUMMIS GUSTAV SCHÄFER 22 ÅR :D:D:D:D:D ♥♥ JAG ÄR SÅ SJUKT GLAD FÖR ATT TOKIO HOTEL HAR JUST HONOM SOM TRUMMIS, KAN INTE ENS TÄNKA MIG NÅGON ANNAN TA HANS PLATS, SKULLE BLI HELT FAIL! :o

Nu sitter jag nere i soffan och lyssnar på musik från pappas feeta högtalare, det gillas om något! Lyssnar på tokio hotel live cd:n på högsta volym bara för att verkligen lyssna på när gustav spelar, gryymt. Jag och emma hade egentligen tänkt vara duktiga och åka in och träna idag. Men båda var så trötta så ingen orkade. Tror att både jag och emma håller på att bli förkylda. Det är så sjukt många i klassen som är förkylda nu, så det skulle inte förvåna mig om jag blivit smittad. Hatar att vara sjuk :( Idag är det iaf IDOL igen, längtar till ikväll :> Här kommer en bild på en liiten gustav, hihi. Innan tokio hotel ens existerade :) Hejdå  ♥



Kommentarer
Postat av: catta

ÄLSKAR DIG HEADER SÅ HIMLA FIN OCH GULLIGA BILDER PÅ DIG ;) <333



btw. grattis gustav

2010-09-08 @ 19:41:22
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0