friskis och svettis! :D

Idag åkte jag och emma in till friskis & svettis och köpte 4 månaderskort. Så nu blir det till att träna :D Jag är egentligen en väldigt lat person som tycker att det är tillräckligt ansträngande att trycka på knapparna på fjärrkontrollen. Men någon gång måste man ju prova något nytt! Vi valde iaf bas-passet idag, eftersom det var första gången och det kändes bra att börja med. Men det kommer vi inte göra om! Vi stod där inne och hoppade runder med en massa pensionärer, haha. Dessutom spelade dom miley cyrus låtar, helt fel kombination. Nästa gång väljer vi en svårare ;)

Nu har jag precis kollat klart på idol och tänkte försöka plugga lite franska innan jag går och lägger mig. Hann aldrig ta någon bild på "Rainbow clothes of today" eftersom jag hade det väldigt stressigt imorse. Så jag lägger upp en annan bild ist. Mitt hår ser helt weird ut, hihi. Ha det beest så bloggar jag mer imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0