Freeeedag ♥

Tjeena! Orkar engentligen inte skriva så mycket, idol börjar ju snart och jag kan inte riktigt tänka. Men idag hade vi iaf jogging i skolan. Eller aa, jag var ju då inte med eftersom min hals gör oont, så jag och typ alla mina kompisar (alla är ju sjuka nu) gick en kort runda ist. Sen kollade vi på en film i skolan som skulle vara i samband med sex & samlevnads projektet. Dock tyckte jag inte det var speciellt mycket sånt i den, haha. Däremot var den en av de sämsta och konstigaste svenska filmer jag sett. Skådespelarna var så dåliga att man skrattade bara åt att lyssna på dem. Kommer tyvärr inte ihåg vad filmen hette, så kan inte lägga upp nåt klipp här. Får se om jag kommer på det snart. När jag kom hem fottade jag och syrran lite, men eftersom hon har slarvat bort sin sladd som man kopplar från kameran till datorn, så kan jag inte lägga upp dem än -.- Lägger upp dem så fort hon hittat den! Nu ska jag kolla på idol! Lovar att det kommer ett roligare inlägg imorgon, detta sög :( Hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: älvaa

den hette väll typ "kärlek mongo" ;D hahahahhahah! random jag är, okej.. kommer inte ihåg vad den hette :(

2010-09-12 @ 12:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0