Bullar, bullar, bullar...

Inlägg som jag skrev igår men aldrig hann lägga upp:

Idag har jag ätit MASSA bullar! Dagen började med att vi tog bussen till skolan där vi har hemkunskap. Läraren snackade inte riktigt lika mycket idag som förra gången, kändes väldigt bra! Hela lektionen gick åt att göra bullar. De hette typ havretekakor och var runda som små bollar :) Alla gjorde varsin sats på 12 bullar. När vi var klara satte vi oss ner och åt en bulle och sen gick bussen hem! På bussen tog jag upp en ny bulle som jag började smaska på. Men då gick busschaffören fram och började skälla på mig så jag lade ner den i påsen igan. Sen när bussen började köra tog jag upp den och smaskade i mig en till.

När vi kom tillbaka till skolan var det lunch, det var kalops -.- Hatar verkligen kalops så jag åt bara en halv potatis. Sen stack jag ner och satte mig i korridoren och åt en till bulle. När skolan var slut och vi satt på busshållplatsen för att åka hem så åt jag... EN BULLE! När jag kommit hem bytade jag om till friiiiskis & svettis och som mellanmål innan jag stack iväg åt jag... EN BÄVER! Nää, en bulle såklart. Bävrar är inte goda, speciellt de som heter Justin i förnamn. Efter träningen kom jag på att jag faktiskt inte fått i mig något bra på hela dagen förutom bullar. Åt till och med bulle till frukost :3 Så jag och Emma stack såklart in på pistachia och köpte godis! Smart som man är. Sparar dock det till imorgon, lite viljestyrka har jag faktiskt. Åt ganska mycket till kvällsmat iaf, så känner mig lite duktigare nu ;)

Nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på idol och försöka träna lite till provet imorgon, vi fär väl se hur det går! Bjuder på en väldigt konstnärlig bild på tavlan i skolan. Jag och Sys tänkte ha en egen beatbox-spelning i matsalen, vi har stor talang för det! Dock kommer ingen ha råd eftersom inträdet är 10 upphöjt till 12 kr, lite matte för den smarta osmarta!
Kommer inte ihåg vem det var som ritade mig som kung, men vem som än gjorde det är sjukt awesome! Hejdå ♥


Kommentarer
Postat av: frida :D

det va ju jag ;< <3<3

2010-09-17 @ 17:29:59
URL: http://barafriidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0