TÅRTA! ♥

Sitter i min sköna säng och klickar runder på youtube nu :) Tänkte bara slänga upp ett snabbt litet inlägg när jag nu ändå satt här. Mamma fyllde år igår, så några från släkten är här. Bestämde mig för att vara lite osocial och sätta mig här inne, häh. Är jättetrött pga förkyldningen så får väl skylla på det. Igår kom iaf min tokio hotel tröja som jag beställt :) Min femte th-tröja nu haha, men den första som de är lite yngre på. Denna bilden är samma bild som är på skivan "Schrei so laut du kannst", som var deras andra skiva ;) Jag blev superglad när jag hittade den i brevlådan och idag fick vi skolkatalogen också! Jag blev nöjd med skolfotot och halvnöjd med det enskilda, men det spelar ju egentligen ingen roll, det är bara skolfotot som ska visas för alla högstadier i helsingborg ^^

Jag har förresten blekt och klippt mitt hår också, har glömt skriva det. Topparna var väldigt slitna och hårfärgen alldeles för mörk och tråkig, så bestämde mig för att fixa det ;) Färgar och klipper alltid hemma, blir ändå aldrig nöjd hos frisören. Så för att ha fixat hemma så är jag nöjd :)
Nu ska jag snart titta på idol och trycka i mig lite mer chokladtårta :) Eller nä förresten, först ska jag sjunga lite we sing på wii med syrran, jag äger alltid ut henne!
Slänger upp två bilder på "rainbow clothes of today" och även th-tröjan :D Man måste ju bara älska guldklockan runt mitt huvud! Hejdå ♥


Kommentarer
Postat av: älvaa

jag vill också ha tårta! :(



oh, jag tyckte väll det var annorlunda idag.. det blev snyggt ! :D

2010-10-01 @ 20:20:21
Postat av: M A N A R - F O T O B L O G G

diggar dina leggins =D

2010-10-02 @ 22:11:12
URL: http://photosbymanar.blogg.se/
Postat av: Anna

Ååååh tårta!

2010-10-28 @ 00:53:38
URL: http://pandaax.blogg.se/
Postat av: Knorriiis

Älskaaa din stil... ^-^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0