Florida imorgon :)

Stod uppe i badrummet och blekte mitt hår igår och när jag var klar så bara "äh, jävla skithår" och så klippte jag av typ en decimeter. Haha, det där med "tänk först gör sen" fanns inte i mitt huvud just då. Men ja, även om resultatet kanske inte blev suuper, så var det jäkligt skönt att bli av det. Nu blir det ju lättare att borsta, tupera eller våffla håret också, rätt nice ändå.

Imorgon åker vi till floridaaa :D Kommer bli hur kul som helst (förutom förseningar osv pga snön) ^^. Vi kommer mellanlanda i Tyskland först, vilket jag gillar (ofc), hehehhe. Samma land som TH ju! Har dock ingen aning om var killarna är just nu. Tvillingarna kanske är i LA eller på maldiverna dit de brukar åka på semester vid nyår. Men Georg och Gustav är nog med största sannolikhet i Tyskland just nu :)
I florida kommer vi först bo på hotell i Orlando i typ 5-6 dagar och sedan ner till ett ställe som heter Sanibel. Hotellet ligger på en strand och ska tydligen vara hur fint som helst :) Vi kanske även åker ner till Miami någon av dagarna, beror på om vi hinner. Är hemma igen om tio dagar :D



Kommentarer
Postat av: Hanna

Blir allt lite avundsjuk på att du får fly undan sverige ett tag ;) fin blogg förresten! kram!

2011-01-06 @ 20:29:40
URL: http://gertans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0