Ingen jul utan tomte :D

Julafton igår var hur bra som helst :) Först öppnade vi lite julklappar, åt maat och kollade kalle anka. Sen åkte vi till farmor och farfar och firade resten av dagen och kvällen med släkten. Vi har inte haft tomte på några år nu, eftersom både jag och min syrra har "växt ifrån det" om man nu någonsin gör det egentligen. Men nu har vi ju en liten kusin, så tomten återuppstod den här julen, häärligt :D Dock var det en väldigt trött tomte, ramlade ute i snön gjorde han också! Haha :D

Idag var jag på bio och såg premiären av tredje Änglagård filmen, jättebra var den. Har alltid älskat de filmerna, det är något speciellt med dem ♥ Och så heter ju huvudpersonen Fanny, världens bästa namn ;)
Det är is på vår dam nu så jag och syrran kan dansa hur mycket som helst där :D
Fett kul när man ramlar ju, även om det kanske gör liite ont ibland, haha.
Undrar om fiskarna där under hör dunsarna när man ramlar på isen? Stackars dem isåfall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0