Dagens tips: Spring inte när det är halt... Fast det är ju rätt kul ändå!

Nu har äntligen jag också jullov :D Känns som att väldigt många fick jullov före oss...
Åkte till väla idag och köpte en ny (större) resväska. Jag ville inte ens försöka börja packa i min gamla, jag vet att jag inte ens skulle få plats med hälften. Dock tänker jag inte packa ner så mycket till resan TILL Florida utan snarare när vi ska därifrån efter shopping osv. Väskan var dessutom väldigt snygg, vit med en "karta" över tunnerbanan i New York som slingrar sig över hela väskan med massa olika färger :>

Det var en väldigt chill sista skoldag, vi började halv 10 och slutade efter lunch. Vi hade tre olika lekar, "på spåret", någon youtubeklipp tävling och en tävling där johan spelade en låt och så skulle man snabbt välja en sak på bordet som hade med låten att göra. På bordet hade han lagt en maaassa saker, t.ex plast häst, vampyrtänder, pytteliten leksaksgris, julstrumpa och en påse med en ensam liten lussebulle i :) Sen åt vi lite gröt och pepparkakor och efter det var det hejdåå.

På väg hem var frida påväg att mula mig, men det gick inte jag med på. Så jag började springa över vägen mot busshållsplatsen. Alla som brukar stå vid den hållplatsen vet hur jävla halt det är på vägen som går precis brdvid. Det tänkte ju såklart inte jag på, så när jag kom där rusande i full fart så ramlade jag såklart, riktigt ordentligt dessutom. När jag låg där på vägen tänkte jag bara "fanfanfan, nu kommer hon mula mig rejält" Men jag hade fel, för frida halkade också. Hon t.o.m gled neråt lite på isen. Asså fan vad vi skrattade. Och herregud vad knäppt det måste ha sett ut. Två personer som kommer rusande i full fart och båda halkar efter varandra på exakt samma ställe. Riktigt kul var det.
Nu sitter jag här och lyssnar på Jays album, jäkligt bra är det. Vet inte hur många gånger jag har lyssnat på det nu. Det är läskigt hur bra han gör de här låtarna, vissa är nästan bättre än originalet.


Kommentarer
Postat av: frida

haha omg ja! riktigt kul, fast fasen va ont det gjorde ;o

2010-12-23 @ 00:32:37
URL: http://barafriidas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaha, typiskt dig Fanny ;D



Det är sjukt hur galet bra han är:o

2011-01-04 @ 08:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0