Fin födelsedag :D

Hade en jättefin födelsedag igår :) Frukost på sängen, massa gratulationer, kompisarna sjöng (mot min vilja) och farmor, farfar, faster och minikusin kom hit efter skolan :) Skolan var förresten bäst också! Vi bara målade hela dagen, inga lektioner. Man fick måla dörrar, bord osv. Jag målade en fiin regnbåge med emma, älva och karro (y) Sen spelade jag nåt konstigt spel med karro och så slutade vi efter lunch. Fick många fina presenter, men den bästa måste ändå vara att vi ska till Florida, USA på nytårsafton och stanna där i tio dagar. Har velat åka dit länge, så det ska bli hur kul som helst! Fick en massa dollar i ett kuvert av mamma och pappa på morgonen. De lär nog behövas, har en känsla av att jag kommer ha en hel del med mig hem. Lite andra presenter jag fick var: En niice twilight-tröja som jag önskat mig, capo till gitarren, två paket SKITTLES hihihi, dvd-filmer, lite mer pengar och en plansch på bill där det står "Happy birthday Fanny! Hope to see you soon, love from Bill" skriven i hans handstil. Man kan beställa en sån på THs hemsida, den är verkligen hur fin som helst och stilen är identiskt med bills (ja, sånt ser jag tydligt). Jag har ingen bild på planschen just nu, men kanske lägger upp imorgon!

Älskar vår skola! I torsdags fick vi sitta och göra twilightkorsord typ hela dagen ♥


Kommentarer
Postat av: catta

Grattis igen :) <3

2010-12-18 @ 22:51:29
URL: http://alwayscatta.blogg.se/
Postat av: EpicFaiil - Sveriges underhållande scene core blogg!

sv: haha då e jag inte ensam xD

2010-12-21 @ 17:58:59
URL: http://epicfaiil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0