hej typ :D


Plötsligt fick jag en sån superduperlust att blogga! Ni vet sådär så att det inte går att stoppa, du bara måste göra det. Och om du inte gör det så kanske du sprängs i bitar. Ungefär som den där mannen i Stockholm, nej usch, det ska vi inte prata om :( Hur som helst så har jag inte bloggat på två månader, och ja, det har hänt en del under den tiden. Jag har t.ex. varit i Portugal i en vecka. Supermysigt var det där, vi bodde i en liten solig by nära havet och bergen och de hade billiga converse (typ det bästa). Haha, fick med mig en riktigt snygg skinjacka med en massa små blänkande saker på (haha), ett par converse, tröjor osv.

Sen har jag varit på IDOL i malmö med Älva. Riktigt roligt var det :D Vi fick Jays autograf och syntes i princip i hela idol eftersnack, haha. Stod där och vinkade och skrattade och var allmänt töntiga. Hmm... vad har jag mer gjort? Några tokio hotel träffar har jag också hunnit med, vilket alltid är hur kul som helst :D Tokio hotel är förresten just nu i Tokyo för första gången! De kommer ha en spelning där den 15:e och jag önskar dem lycka till ♥ Spelningen i tokyo måste bli perfekt!
Just det! Under de två månaderna jag inte bloggat har th släppt två NYA låtar och musikvideos!! Dock är den ena en gammal låt som skrevs när bandet hette devilish, men guud så bra den är. Blir alltid glad när jag lyssnar på den ♥

Jaha, vi får väl se om den här bloggningen håller i sig. Att blogga mer än en gång varje månad borde jag nog klara av :D På fredag fyller jag år också, vill egentligen inte bli äldre, hihi. Men jag jag vill bli av med fjortisåldern, och dessutom är typ alla utom två i min klass äldre än mig nu ^.^
Nääh, nu ska jag sluta snacka :) Hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: älvaaaa (y)

höhö, idol var bäst :D och lagom töntiga var vi också (y)

2011-02-10 @ 15:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0