Eclipse ♥

I fredags fick jag ju hem eclipse på blu-ray som jag förbeställt och väntat spänt på :D Jag hade längtat efter den dagen ända sedan minuten efter jag sett den på premiären med kompisarna i somras. Iallafall så var den hur bra som helst, precis som första gången. Jag tänker inte berätta hur många gånger jag har sett den för då kommer ni tycka att jag är helt knäpp. Men det blir ju en del med tanke på hur bra den är. Eclipse är helt klart min favorit ur twilight sagan. Det verkar som att varje film blir bättre och bättre, och därför är jag väldigt spänd på hur Breaking dawn kommer bli, som dock inte kommer visas förren typ november nästa år :/
Tänkte lägga upp mina tre favoritlåtar från soundtracket här, riktigt bra är dem. Soundtracken till twilightfilmerna lyckas alltid!


Kommentarer
Postat av: catta

eclipse = konfa lägret ;)<3

2010-12-13 @ 18:55:08
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0