Nästan som julafton...

Idag var det studiedag och den spenderades med sys, emma och älva hemma hos sys :) Vi bytade julklappar, lyssnade på julmusik, gjorde smällkarameller och åt sjuukt mycket choklad! Det var hur mysigt som helst och det kändes som om det var julafton redan ♥ Vi tog en maassa konstiga, fina, sjuka, söta, skumma bilder med sys systemkamera, så det kanske kommer upp några bilder här när hon lagt in dem på datorn. Men jag lägger upp tre bilder från min kamera här sålänge. Jag hade gjort små fina pepparkakor med allas bokstäver på :D Gjorde ett pepparkakshus igår också med syster, men enligt henne "förstörde" jag det genom att skriva TH. Haha, vad hade hon väntat sig att jag skulle göra liksom? ^.^ Imorgon är det skola, men det gör ingenting, för vi har iinga läxor :D Förutom glosor och berätta om en bok på engelska, lätt som en plätt!
Hejdå ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0