Julboord :D

Hejhopp! Idag var jag på julbord! På ikea, hihihi :> Mamma & pappa kom och hämtade upp mig efter skolan och så körde vi direkt dit. Det var faktiskt gott, även om det enda jag äter är typ köttbullar, ägg och pepparkakor :D Efter det åkte jag till väla och köpte julklappar. Jag ska byta julklappar med några kompisar på onsdag (studiedag) och jag har lyckats inhandla allt nu :) Hade lagt upp bilder på dem här på bloggen om det inte varit så att mina kompisar faktiskt brukar läsa min blogg, inte så smart kanske.
Åh, kollar på nån sån gala på tv:n nu om såna personer som räddat andras liv osv. Sjukt fint :') En sån jätteliten tjej höll på att bli strypt av en drogpåverkad kvinna, och så räddade en kille hennes liv. Hon kom in där i världens sötaste lilla tyllklänning och bara "Du är min hjälte". Så gullig hon var ♥
Nu borde nog jag öva lite på min franskapjäs som vi ska spela upp imorgon, kommer bli bäst!
Hejdå ♥

Fick bli en bild från den bästa dagen i mitt liv :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0