2. Mitt utseende

Som jag skrev igår så har jag blå ögon, är ca 165 cm lång och har blont halvlångt hår. När jag har lust sprayar jag nån lila eller rosa slinga i håret, men det händer inte speciellt ofta, jag är fett lat. Även om jag har blont hår och alltid haft det så har jag väldigt mörka ögonbryn och ögonfransar. Jag tycker det är väldigt skönt, jag har aldrig behövt använda en ögonbrynspenna i hela mitt liv och kan skippa mascaran om jag vill det utan att mina ögon ser ut som små prickar, haha. Dock gillar jag mörkt smink väldigt mycket och använder gärna svart kajal, eyeliner och ögonskugga. Men som sagt är jag väldigt lat och orkar nästan aldrig sminka mig på mornarna. Speciellt inte med tanke på att jag bara ska till skolan. Innan tuperade jag alltid mitt hår, men sen märkte jag hur jävla mycket hår jag tappade av det, mitt hår var liksom tunt redan från början. Så nu våfflar jag oftast håret för att få volym, och när jag inte orkar det så låter jag det vara som det är.

 

Jag tänker inte skriva om min klädstil nu, det kommer på dag 9 tror jag. Men ja, jag älskar godis och som tur är så låter min kropp mig göra det också, haha. Det krävs rätt mycket för att få min mage att växa, och hade det inte varit så hade jag antagligen varit ungefär dubbelt så stor som jag är nu. Haha, näe nu ska vi inte överdriva.

 

Hihihihihi, min syrra spelar nåt pingvinspel på wii nu, hon ser sjukt roligt ut, haahhahhh. Typ gungar fram och tillbaka samtidigt som hon är askoncentrerad. Går jag fram och petar på henne nu slår hon ner mig, jag lovar! Hon får alltid damp när hon spelar spel ^.^

 

Hahah, fan nu tappade jag ämnet. Meen ja, jag är nöjd med mitt utseende. Det fanns perioder innan när jag bara typ ville dra en plastpåse över huvudet? Haha, vet inte hur man ska förklara. Men asså, hur kul blir ens liv om man går runt och tänker sådär hela tiden? Alla är olika och det är det som är så jäkla bra. Hur kul hade det varit om alla hade sett likadana ut? Då hade man inte sett skillnad på varandra! Asjobbigt ju :o

Och nuuu kommer egobilder, för i det här inlägget är sånt helt tillåtet! Jag lovar…


Kommentarer
Postat av: älvaaaa (y)

nej, fanny. Det är ingen överdrift.. snarare en underdrift. Om du hade haft lätt att bli tjock och ändå hade ätit lika mycket godis så hade du varit fyra gånger så tjock som du är nu (a) ;D haha, minst!

2011-02-10 @ 15:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0