1. Vem är jag?

Ja, vem är jag? Jag heter Fanny Håkansson, är 15 år, bor i Helsingborg som ligger i skåne och går på Laröd skola. Jag har bott i Helsingborg i hela mitt liv och trivs jättebra. Pallar inte folk som klagar över staden de bor i. Alla tror alltid att det är så himla mycket bättre någon annan stans, det tror inte jag. Dessutom, hade jag bott längre upp i Sverige hade jag kommit längre ifrån Tyskland. Tyskland = Tokio hotel, haha.  Jag har blont hår som jag bleker då och då, blå ögon och är 165 cm lång. Jag har en svart liten vovve som jag älskar massor. På fritiden lyssnar jag på musik, är med kompisar, busar med vovven och tränar då och då (när emma tjatat tillräckligt länge). Jag skriver även på lite fanfics då och då. Vissa läggs upp på sidor så att folk kan läsa och kommentera, andra finns gömda i min dator ;) Jag älskar Tokio Hotel, Twilight filmerna & böckerna, min familj och mina vänner. För övrigt är jag en väldigt glad person, försöker se det mesta positivt även när det är jobbigt, jag tror man kommer längst på det i slutändan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0