Kladdkaka, födelsedagar och gamla bilder! ♥

Idag mitt i en lektion kom en av våra lärare in med ett stort album. I det albumet fanns det enskilda bilder på alla i klassen tagna i ettan. Haha, så sjukt sött! Det blev en hel liten folksamling runt det där albumet, och såklart så tog jag bild på dem! De bilderna är nu upplagda på facebook, och jag har precis taggat klart alla personer (50 stycken) :D

När jag kom hem idag så hade min lilla snälla syrra gjort kladdkaka <3 Då blev jag jätteglad och skuttade runt som en liten groda! Det blev även min hund, men hon fick inte smaka hähähäh. ÅÅÅH, JAG ÄR SÅ TAGGAD!!!!!!!!!! IMORGON FYLLER BILL OCH TOM KAULITZ 21 ÅR ♥♥♥ Dessutom avgörs rockbjörnen då, och jag + alla andra TH fans har röstat som gaalningar! Jag menar, fatta vad coolt om Tokio hotel vinner ett SVENSKT pris på tvillingarnas födelsedag :D Bill & Toms födelsedag tänker jag fira genom att ha på mig alla mina tokio hotel saker, skriva på min arm, sjunga för dem m.m, kommer bli awesome!

Kladdkakan ♥
Btw, så blev jag jätteglad när jag hittade tjocktröjan på bilden i garderoben imorse. Jag hade helt glömt bort att jag hade den! Den är så sjukt mysig så jag var tvungen att ta på den, hihi. Hejdå ♥



Kommentarer
Postat av: älvaa

hhahhahaha, aw ^^

2010-09-12 @ 12:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0