första riktiga inlägget!

Idag påbörjade jag min andra vecka i skolan, känner min nästan redan skoltrött haha, inte okej! I alla fall så har jag + två andra killar i klassen fått ett parti, som vi sedan ska "representera". Vi ska alltså ha en debatt mot ett annat parti senare, och då gäller det att vara inläst på hur vårt parti tycker om olika saker ;) Vi har då miljöpartiet, jag gillar det partiet så jag är jättenöjd, dock är inte de två andra i min grupp lika nöjda. Hehe, de får stå ut helt enkelt! Vi försökte göra en broschyr idag till partiet, men vi flummade mest och det blev inte speciellt mycket gjort (som vanligt). Sen hade vi bild och sedan sexualkunskap, könsorganens uppbyggnad (y) mycket intressant!

Nu tänkte jag äta och sedan sätta mig och plugga *suck*. Vill egentligen sitta och fixa med designen till bloggen, men det får jag göra när jag har tid. Lägger i alla fall upp en muppig liten bild på "rainbow clothes of today" (fint namn). Så bloggar jag mer imorgon, hejdå :D


Kommentarer
Postat av: älvaa

jag gillar också mitt parti suuuupermycket, de tänker precis som jag.. speciellt om integrationen :O Sverigedemokraterna är helt enkelt bäst! "vi bor i ett fantastiskt land!"



..vill hellre ha miljöpartiet -.-

2010-09-12 @ 12:01:35
Postat av: älvaa

haha, jao.. "SoS" är väldigt intressant ((: orka att vi ska ha muntlig redovisning i det ;D hahah ! Och kul att vi går omkring med sånna papper i väskan och att det liggen kondomer i vår korridor (a) haha ! ps, jag älskade filmen vi såg i fredags :O



haha! "rainbow clothes of today", älskar dina namn på saker, du är så påhittig :))))))))))))

2010-09-12 @ 12:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0